OziC Emel1707 bende 32deyim 28den beri baş aşağıydı ama dün geri döndü kendim anlayabiliyorum ve çok hareketli çok sert hareketleri😂 kilosunu bilmiyorum 1 Aralık’ta kontrol günüm.27 hafta da 1370 gramdı boyu 39du
Emel1707 Kızlar bnde 32 haftaya yeni girdim kızım olxak inşallah 🥰ters duruyor ama sizin de öyle mi kilosu ne kdar birde
01180322 Emel1707 bnmde kızım olucak🌸🥹ilk gebeliğim Çarşamba ultrasonda baş asagiydi tekrar oynarmi donermi bilmiyorum 1860 gramdi
Papatyaaammm00 Kontrolüm haftaya. Bugün öğleden beri şakak ağrım var. Tansiyon 11/6 normal. Neden böyle oluyor acaba yaşayan var mı? Hepimiz sağlıcakla kavuşalım 🤲🏻❤️
Liv3652 Mervveeeee 32+5 bugün kontrol günümüzdu boyu 45 cm kilosu 2.291 gr di benim de kafası göğsümün altında ayakları kasiklarimda 🥰
Mervveeeee Liv3652 maşallah 🥰 sizde mi öyle bilmiyorum bebeği çok aşağıda hissediyorum sanki çıkacak gibi neden böyle acabaaaaa
Liv3652 Mervveeeee evet hatta doktoruma söylemiştim bugün sanki ayakları vajinadan çıkacak gibi vuruyo ben kanala yerleşmeye çalışıyor sanıyordum ama baş asagiymis normalmiş sürekli tuvalete gitme isteğinde oluyor o yüzden alanı daraldığı için bazen toplanıyor gibi sertleşiyor karnım hatta ☺️
Mdndar Liv3652 bende aynı durumdayım. Bebiş 2 hafta önde gidiyormuş ben 32, bebiş 34. Haftada başıda aşağı dönmüş. Karnımda aşağıya doğru indi. Sanki her an çıkacak gibi hissediyorum. Ama doktorum her şey yolunda normal diyor.
Mervveeeee Liv3652 ayy canım bu hafta doktor kontrolüm var bende söyleyeceğim. Sanki çıkacak gibi hissediyorum ağırlaştım korkuyor insan ilk gebeliğim birde
Liv3652 Mdndar benimde öyle canım bas asagi bile dönse doğum pozisyonu almış oluyormuş sadece kanala girmediği sürece sıkıntı olmaz
Liv3652 Mervveeeee yok canım hemen hemen herkes de aynı baskı hep asagida oluyor sancı keskin ağrı vs olmadığı sürece birşey olmaz demişti doktorum
Zuhales Emel1707 Benim de 2. Oğlum olacak. İlki 4 buçuk yaşında .. Hiç bir şey eskisi kadar heyecanlı değil 🙈 tedirginlik, ara sıra ah ne yaptım diyorum kendime 🙈