Yani ben bilmiyorum açıkçası daha doğum yapmadım ama doktora danışmak ya fayda var çünkü en küçük kardesimde zehirli ishal demişti doktor yeşil renge hatta korkutmak istemem ama çok zor düzelen bı durumdu..muayene edip bı uzman görüşü almak daha mantıklı bana kalırsa geçmiş olsun