Yelizka1998 Yenidoğan bebek için biberon önerisinde bulunabilir misiniz doğuma az kaldı karar veremedim
269522 Yelizka1998 bebeğe biberon vermeden meme reddi yapıp yapmayacağını bilemezsin canım en iyi biberon bile yapabiliyor como tomo almıştım ben meme reddi yapmıyor demişlerdi yaptı 3 aylık olcak bebeğim hala meme reddiyle uğraşıyorum :( eğer mama vermek ya fa sütünü sağıp vericeksen kaşık biberon alman daha mantıklı meme reddi yapmaması için :)
Cucu_01 Yelizka1998 Ben Phillips avent aldım en çok o övüldü tabi inşallah önceliğimiz kendi sütümüz olur 🤗
mommyoftwo93 Ben Phillips avent almıştım canım, çok şükür meme reddi yaşamadım. Göğsümdende emdi fazla sütümüde sağıp biberon ile verdim.
Seh999 Önce göğsünü ver iyice emsin sonra biberonla sütünü tavkiye et böylelikle meme reddinin önüne geçmiş olursun
Aleynagunal Seh999 sonrasında biberonlada versen her türlü meme reddi yasayabiliyorsun ben Baby time biberon setini aldim ama mama vermek için değil suluk fazla olsun diye
2prenses_masal-oyku Seh999 bence bebeğe bağlı ya o çünkü sütüm gelmedi biberonla verdim mamayı ilk başta sonrasında sütüm gelince meme emdi hiç istememezlik yapmadı