Gaye1402_ Merhaba eşimin B+ benim A- kan uyuşmazlığı olur düşük olur diye söylentiler aldım 6 haftadayım bilgisi olsan var mı ?
Banutugba Gaye1402_ 28.haftada testy yapılıp kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor. Doğumdan eğer bebek pozitif kan grubu ise tekrar vuruluyor aynı iğne. Bende negatifim oğlum pozitif eşimde pozitif ☺️rabbim sağlıkla kucağına aldırsın
Gkces09 Gaye1402_ 28.haftada iğne vurdular doğumdan sonra da bebeğimin pozitif olduğu için tekrar vurdular
Kbrnrkl Gaye1402_ erken ve düşük riski oluyor 9. Haftamda lekem geldi vurundum. 28 haftada tekrar vurundum şuan 32+2 haftadayız. 2 gebeliğim de vurunmamistim 34 haftalık doğum yapmıştım. Belki bu yüzden olabilir bi anda lekem gelmisti
Gaye1402_ Banutugba şimdi mi gitmeliyim peki doktora randevu alıp söyleyim doktor bilgilendirmedi beni çünkü pazartesi söyleyim
Gaye1402_ Kbrnrkl bana bunu söyleyen arkadaşım doktorun söylemesi gerekirken arkadaşımdan öğrendim pazartesi doktora gideceğim söylemelimiyim
Kbrnrkl Gaye1402_ söyle canım uyusmazlik olduğunu ne zaman ıgne vurunacagini 28. Haftada kesin vurunuyor ama ilk haftalarda da oluyor mu bilmiyorum. Bebeğin kan grubuna göre bide doğumdan sonra oluyor. Özel hastaneye gidiyorsan ıgne ayriyeten ücretli ben devlet hastanesinde yaptırdım ücret vs. Ödemeden
Kbrnrkl Gaye1402_ benim ilk haftalar lekem geldiği için uyuşmazlık olduğunu söyledim o an hemen yapılmıştı. Ve o zaman da bilgilendirdi 28. Haftada tekrar var diye
Bahar61-61 Bendede var kızlar hatta bugün iğne vuruldum 28.haftadayim önce indirect coombs tesi yaptilar kan verdim kanda antikor üretmis mi ona bakıldı sonuç negatif çıktı ama yinede iğne vuruldum her ihtimale karşı