Zeehraaaa Merveogz33 ilçedeyim çok kötü hastane ve doktor. Merkezdeki devlet hastanesine gidicem. Doktor ne gördüğünü de bilmiyor ki anlatamadı bile korktum ben gerçekten arkadaşıma sordum bebek geliştiği sürece sorun yok dedi hatta 16+5
Merveogz33 Zeehraaaa tamam bi şey olmaz korkma bende ilçedeyim cihaz berbat ama doktorum harika. Bundan sonraki tüm kontrolleri doğum yapacağım hastaneye gidip yaptıracağım sen de bebeğin için merkeze gidip gel bence 👍🏼
Zeehraaaa Merveogz33 öyle yapacağım. Her ay bi kere kontrol zaten. Esimin görevinden dolayı burdayiz maalesef şartlar böyle. Ne doktor iyi ne cihaz iyi. Cinsiyete bile kesin bişey demedi. Ve öyle soğuk kanliydi ki bişey olmaz falan dedi ama korktum
Merveogz33 Zeehraaaa olsun sen şartları nasıl iyi ederim ona bak 👍🏼 bu haftaya kadar görmüş olması lazımdı cinsiyeti biraz garip geldi bana . Her doktor bir olmuyor umarım doğum yapacağın hastane hekim böyle olmaz güzeline denk gelirsin ☺️
Zeehraaaa Merveogz33 doğumu memlekette yapacağım özel hastanede. Buranin şartları böyle maalesef. Gittiğim de sadece kalp atışı duyup hareket görüyorum bu kadar görüntü de net deil ultrasonda anlaşılmıyor hiç.