Kizlar 3 aylık oğlum. Var 2 gündür ishal dün hastaneyw gittik damla verdiler serum verdiler tahlilleri temiz çıktı ama hala aynı sekilde devam ediyor ateşi de çıkıyor sürekli sabah duş aldırdım kendine geldi çok halsizlesti günde 10 a yakın bez değiştiriyorum napacam hilemedim başına gelenler nasıl gecirdiniz