Sevvalll42 Kızlar kolay doğum olması için Meryem Ana otuna ne okunuyo bi akrabam doğum yapcakta onu okuycam ılık suya konuluyo onu biliyorum
__mom1 Meryem ve inşirah okudum ben Daha doğrusu aşırı sancım vardı ben okuyamıyorum sen oku diye eşime okuttum 🥲😅 4-5 cmken hastaneye yattığımda koydum 3 saatte doğurdum 🥲
Sevvalll42 __mom1 iyi maşallah erken doğurmuşsunuz bende okucam akrabam için inşallah doğurur bi haftadır samcısı var açılması yok
Sevvalll42 Melike_02 doğuran ben değilim bi akrabam için Meryem ana otunun suyuna bi kaç ler okusam olurmu
__mom1 Sevvalll42 ama otu doğum başlayınca suya koymak gerekiyor demişlerdi bana ben hastaneye yatınca koydum
Sevvalll42 Melike_02 bişey sorcam ben gerekm bütün duaları falan okudum açılmaya başladı şimdi dualarımı bitirdim bwkleyimmi tekrar tekrar mı okuyum