Havva122 32+4 üz bugün kontrolüm vardı bebeğim baş asagı dönmüş bir iki hafta önden gidiyormuş kafası büyükmüş dedi doktorum bu şekilde ilerlerse normal doğum zor dedi var mı böyle durum yaşayan sezeryan mecburimi oluyor ?
Zehrabal1 Havva122 benim bebeğimin de başı önden gidiyor bana da öyle giderse normal doğum olamaz dedi 36+1 haftalığım şuan büyük ihtimal sezaryan olacak bebeğimin başı 39 ile uyumlu şuan . Bakalım hayırlısı önemli olan sağlıklı olmaları gerisini anneler çeker 😅
ms_annisko_ Bende de bebek önden gidiyor ama bu normal doğuma engel değil 38. haftaya kadar Zaten doktor kontrolündeyiz, O haftadan sonra doktorunuz gerekeni söyleyecektir
denizk24 Zehrabal1 Merhaba aynı durumu yaşıyorum sizinle , n’aptınız normal m oldu doğumunuz ? İnşallah hayırlısıyla kucağınıza almışsınızdır 🌸
Zehrabal1 denizk24 merhaba baya geç gördüm doğurmuş bile olabilirsiniz 38+4 de 3925 gr doğdu bebeğim aslında normal olabilirdi ama son anda bebeğimin pozisyonu uygun değildi 7 cm açıklıkla Sezaryana alındım