allip Merhaba arkadaşlar nasılsınız? 9 Kasım’da Beta hcg 1761’di ve 13 Kasimda 5+0 olduğu gün kese gözüktü. 16 kasımda ise Beta hcg 7454 çıktı. Biraz düşük mü acaba? :(
1palyaco allip evet biraz düşük gibi ama endişe etmeyin stres yapmayın olumsuz olacak diye birşey yok 🌸
Lavinya24 allip aa evet çok pardon keseden sonra betaya çok fazla bakmıyolar diye biliyorum doktorum kafa karıştırıcı olabiliyor demişti stres yapmamaya çalışın 🌸