Merhaba annelerim bugün 15+2 deyiz 10 gün sonra muayenem var bugün sağlık ocağında idrar kan tahlili verdim kan daha çıkmamış idrarda protein + yazıyor negatif olması gerekiyormuş ne anlama geliyor bilenler yazabilir mi enfeksiyon vesaire mi anlamına geliyor biraz tedirgin oldum açıkçası