Elo__35 Kızlar başına gelen var mı hamile olduktan sonra böyle çenemde soldan sağa doğru kırmızı çakma sakal gibi bir şey oluştu 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ başına gelen varsa nasıl geçti
meltemmmmm_1 Elo__35 aynısı bende de var 21+5 im şu an dudağımın sağ tarafında vardı şimdi sol tarafında çene tarafında da çıktı östrojen hormonu yüksekliğinden olurmuş diye duydum tek ben değilmişim ya
ms_annisko_ Elo__35 aynısını ben de yaşadım doğumdan önce geçmez diyorlardı ama kendiliğinden geçti sağlıklı beslenip bol su için sizinki de geçer
Kutlu Benimde tam dudak kenarımda oluştu hamilelikten sonra. Aile hekimine gittim bana bol bol su iç dedi
Elo__35 Kutlu kız içiyorum ben yok geçmiyor aşırı kustuğum dönemde çıktı şimdi iyice kırmızı oldu valla çakma sakal gibi 😂😂😂
Kutlu Elo__35 ben bol bol su da içmedim pek suyla aram yok. Bende 18-20 haftalıkken falan çıkmaya başladı. 23 de falan baya belirginleşti şuanda da çok silik neredeyse belli olmuyor. Zamanla geçecek herhalde 😅
EliifBozdag Haftadayim ilk haftadan beri bende de mevcut korkulacak birşey yokmuş bazı gebeliklerde olabiliyormuş anlamda da olmuştu aynısı doğumdan sonra geçiyor dedi doktorum🙂
Elo__35 Leyla1993 yemin ederim birde derler erkek çocuk güzelleştirir damgalı eşşek gibi geziyorum 😂😂😂😂