KFeyza_ Kızlar adetim 3.günü biraz önce normal gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ondan yükleyemedim Dr attım pazartesi kan vermemi söyledi dua edin sağlıklı bi şekilde olsun güzelce ilerlesin inşallah herşey
KFeyza_ KFeyza_ rabbim isteyen herkese ümmeti Muhammed içinde bizlere isteyen kardeşlerime arkadaşlarıma ablalarıma herkese mübarek Sağlıklı afiywtli evlatlar nasip eylesin 💕💕💕
mombarbie_ KFeyza_ Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Ezel16 KFeyza_ Aminnnn inşallah canım 🤲🏻 Rabbim hayırlı haberlerle müjdelesin seni güzel haberlerle gel inşallah 🤲🏻🥹
Ezel16 KFeyza_ Duam bu yolda olan ve bekleyen herkesle kuzum 🤲🏻🥹 Rabbim isteyen, herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻