guzelanne01_ Tugces27 bişey olmaz yarın içme canım Tamamlamış olursun yinede tedbir amaçlı doktoruna sor
babiesmommy depolanmıyo sıkıntı yok. folbiol değilse zaten düşük miktarlarda alıyoruz hiçbi sıkıntı olmaz.
babiesmommy Tugces27 özel markalarda zaten 400 mcg gibi düşük ama günlük ihtiyaç miktarı kadar alıyoruz. Sıkıntı olmaz canım endişe etme 🥰