Sibelgc Kızlar selam ben regl günüme 3 gün kala test yaptım silik 2 çizgi çıktı 2 gün geçti regl mide bulantılarım çok fazla var yine yaptım bu sefer net çizgi var önceden kimyasal gebelik yaşamıştım şimdi korkuyorum