Tutkusule Doktorum sanırım dış gebelikten şüpheleniyor tecrübesi olan varmı süreç nasıl ilerliyor bir şans verelim kötü düşünmeyelim dedi
1palyaco Tutkusule geçmiş olsun inşallah sadece şüphe olarak kalır herşey yoluna girer . Kaç haftalıksınız neden bu şekilde şüphelendi .
Tutkusule 1palyaco son adet tarihine göre 6+3 ama doktoruma göre 5 haftalık falan kese görünmüyor ve beklenenden az beta hcg yükselmiş sınırda bir değer olduğunu söyleri
momofmychildren Kese görünmediyse kimyasal gebelik de olabilir başka doktora da görünün mutlaka kimyasal gebelikte de kese görünmüyor ve kanama ile vücut atıyor