Merhaba arkadaşlar. 26+5 haftalığım ve şiddetli bir sırt ağrım var. Tek taraf sağ kısım ağrıyor ve bazen aynı ağrıyı sağ göğüs altımda da hissediyorum. Doktor ilaç krem veremem hareket et bol bol dedi. Hamile pilatesi yapıyorum ama ağrım hala aynı geçmiyor. Aynı durumu yaşayan var mı varsa ne gibi şeyler uyguluyorsunuz? 🙏🏼