Baby___00 Kızlar bat 19 du 4 gun önceden test yapmaya başlamıştım hep silik çizgi çıkıyordu 3-4 dakka da dün leke geldi bugünde ağrılı kanama geldi devam ediyor böyle durum yaşayan oldu mu
Tubatgn Baby___00 Büyük ihtimalle adet olacaksınız. Kimyasal gebelik demek için önce beta değerinize bakılmalı. Kimyasal gebelik genel olarak hamileliğin 5 ila 6.cı haftasında kanama ile sonlanır.
Baby___00 Tubatgn evet kanamam devam ediyo adet oldum galiba 3 dakka da çıkan pozitif çizgiler neyin nesiydi anlamadım 🥺
Birhayalimvr Baby___00 olsun hic uzulme kuzum bu bile senin hamile kalabildigini gosteriyor ben 2 yildir ugrasiyom kimyasal bile gebe kalamadim o kadar kotu ki bazen kimyasal gebelige bile ozenir oluyor insan
Ezollitaa Ben de aynı durumdayim bugün 3. Gün kanamam durdu adet gibi oldum ama bugün de kahverengi akıntım vardı yerleşme mi adet mi anlam veremedim umarım sizin de yerleşmedir
Cambardak__ Benimde öyle oldu hamile olduğumu öğrendim betamda yüksekti doktor hamilesin dedi 3 gün sonra kahverengi akıntı geldi devamında kanama başladı düşük yaptm
Kvsrkz Baby___00 lütfen hemn doktora gidin benim de öyle oldu hemen gitmedim şimdi çok pişmanım neden gitmedim diye ve sonuç 7 haftalık düşük yaptım bide kendiliğinden düşmedi yoğun kanamam oldu sonraki gün kürtaj oldum