hsahin Merhaba, elektrikli göğüs pompası bakıyorum. Aranızda kullanan var mı? Alırken neye dikkat edilmeli? Philips avent ve lansinoh markaları arasında kaldım. Önerebileceğiniz var mı?
xbebegimx hsahin kiwinin sarjlisini aldim cok memnunum ilk gunler hep onunla sagim yapmistim , 1 hafta kullandim daha sonrasinda pompaya gerek kalmadi kizim memeden ayrilmiyr pompa oyle kaldi bos yere😊
1palyaco hsahin marka takıntınız yok ise etrafımda kiwi alıp memnun kalan var . Hatta biri lansinoh alıp beğenmeyip kiwi ye döndü.