Kızlar merhaba. Doktorum 20. Hafta sonrası aşı olmam gerektiğini söyledi. Ben bir buçuk sene önce tek doz tetanoz olmuştum ama ‘onun koruyuculuğu geçmiştir,şimdi iki doz olacaksın tek değil’ dedi. İnternetten baktığım kadarıyla da 10 sene geçmediyse tek doz olunabilir diyor. Kafam karıştı. Sizler ne yaptınız💕