sedseda 22 de baslasi çok kötü bi sanci yaşadım doğum sancısı dan daha kötü diyorlar bu sanciyi yasayanlar idrardan da kan geliyor bebek sag tarafa baski yapmis genelde sag böbrekte oluyor sola yatmak gerekiyormuş 25 ml normalde sınır benimki 21 de cok dikkat edin tel taktirmamaya çalışın tel bebegin erken dogumuna sebebiyet veriyor haftads bi ultrasina gidip böbreğimi olcturuyorum ne böbreğimden nede bebegimden olmak istiyorum bu yüzden ikimiz icinde cabaliyorum doktor 32 den sonra bebebk aşağı inicek böbrek rahatlar dedi 32 ye girdim haftaya ultrasonum var bakalım dediği doğru cikacakmi