Merhaba Kızlar 🌸 ben ikinci bebişime hamile bir anneyim şuan 18+6 bir kız bebeiş bekliyorum. İlk hamileliğimde oğlumda 16 hafta itibariyle hareket hissediyordum. Fakat kızımda hiç hareket hissetmiyorum buda beni endişelendiriyor. Sizlerdede ikinci gebelikte farklılık olmuşmuydu . Şimdiden yorum yapanlara teşekkürler ❤️🌸🙏🏻