Birhayalimvr Merhabalar öncelikle sürecinizin çok iyi geçmesini diliyorum 🙏🏻 Şimdi bende doktordan çıktım aynı şeyleri söylediler Amh düşük tüp bebek dediler ancak öncesinde rahim filmi ve sperm hareketliliği için röntgen ve test istediler , ilk denemelerimiz olduğu için 3 ay normal birliktelik ile denememizi önerdi sonrasında daha fazla geciktirmeden tüp bebek dediler dilerim hepimiz için hayırlı olur Allah kimsenin isteğini geri çevirmesin 🙏🏻