Bende cekıyordum 1 haftadır normal dıyodum yalancı sancıdır dıye bugün kontrolümde nst cektıler doktorum nasıl dayanıyorsun ağrıya dedı sevk ettıler yenı doğan unıtesı olmadığı ıcın sende gözük bı nolur nolmaz bebeğim sağlığı ıcın o kadar yüksek beklemiyordum sımdı Antalya araştırma gıdıyorum o kadar çok varlı agrım bırde strese gördüm napıcam bılmıyorum