Aytii0707 5 haftalik hamileyim ara sıra kahve rengi akıntı geliyor.Doktora gitdim düşük ihtimali var dedi ilaç iğne yazdı çok korkuyorum böyle olan varmı?
sevaldqn1 Aytii0707 çoğu kiside görülen birseydir canim doktorun veridgi ilaclari aksatmadan kullan bol bol dinlen ağır iş yapma korkma
mrv2505 Aytii0707 canım korkma benim de oldu lekeden kanamaya döndü. Progestan kullan ve bol bol yat ayaklarını yukarıda tut. Stres yapma bol bol dua et
Tugce48 Aytii0707 benimde oldu canım ilaçlarını düzenli kullan bol bol uzan iş yapma ve boool su tüket gecer Allahın izniyle🙏
Yavru-kus İlk haftalarda böyle sorunlar olabiliyor canım benim 2 gebeliğimde de öyle oldu iğne ve ilaçla düzeldi çok şükür korkma yerleşme kanaması da olabiliyor ama doktorlar önlem amaçlı iğne ve ilaç veriyorlar düzenli bir şekilde kullan geçer inşallah
Aytii0707 Yavru-kus adet ağrısı gibi ağrılarmda oluyor belimde karnımda bemde ilk gebelik o yüzden hem korkuyorum hemde çok malumatım yok
Aytii0707 Çok sağolun 😘 İlaçları kullanıyprum ama dinlenmeye hiç vakit bulamıyorum , dinlenmek isteyince kaynanam ya arıyor yada bize geliyor
mrv2505 Aytii0707 geliyosa sana baksin bı zahmet yat hiç kalkma. Ben de senin gibi ilk başlarda ayaktayım gelenim gidenim oldu heo bak kanamam oldu sonra. Şimdi kayınvalidem annem gelip bakıyor ilgileniyor. Faydası olmayacaksa gelmesin kimse
Tugce48 Aytii0707 geliyorsa sana bakıp yemek yapmaya gelsin tuvalet harici kalkma dinlenmeden gecmiyor ev işi falan yapma bırak bir iki hafta ev dagınık kalsın