Kızlar bat 8 Kasım ama bugün 11 gün gelen giden yok dün test yaptım çıkmadı ağrım sancım hiçbişey yok adet olacağımdan bi ağırlık olurdu oda yok korunmuyorumda gebelik mi var başka bişey mi bilmiyorum yarın doktora gidecem sizede sormak istiyorum pazartesi günüde test yaptım durduktan 2 3 saat sonra çıktı başında beklemedim belkide hemen çıktı su damlattım kaybolmadı kuruma çizgisi mi diye dün yaptım hiçbişey çıkmadı anlamadım kaset olan pazartesi diğeri dünkü test sanki dünkü testte çıkacakmışta çıkamamış gibi
