Busraerrr kızlar kontolum vardı bugün.Kesemiz gözüktü.Her şey olması gerektiği gibiymiş🥰🥰🥰5+2 haftalıkmışız.2 hafta sonra kesenin içinde bebiş ve kalp atışlarını duymamız lazımmış inşallah 🙏🥰
meva_ Busraerrr merhaba kese boyutunu söylerdini. Hayırlı olsun bu arada insallah kucağınıza alırsınız benim de 5+4 dün kesemizi gördük bizde
meva_ Busraerrr bana doktor demişti 5+3 ye kese 0.7 mm dedi ama küçük mü dedim normal dedi bana küçük geldi de tam nerde yazıyor emin değilim sağ üst köşe de sanırım 🙂
Busraerrr meva_ canım ben doktora sordum bir sorun yok di mi diye birkaç defa.yok dedi her şey yolunda.Kalp atışlarıno ne zaman duymaya gideceksiniz
meva_ Busraerrr 10 15 gün sonra gel dedi Pazartesi beta 1307 idi 🙂 benim ilk gebeliğim dusuk olmustu da tabi haliyle merak ediyorum böle hafta gün olarak birbirmize yakın olunca sizde sormak istedim 🙂🙂
Busraerrr Sldysf canım geçen hafta gittiğimde 834 dü.Fakat bu hafta gittiğimde kan tahlili vermedik.Direk ultrasonda baktı.
Busraerrr meva_ ki gttiğinde gözükecektir.Hatta bakarsın embriyo bile gözükür.Çünkü bende 15 gün sonra gideceğim tekrar gözükmesi lazım o zaman dedi doktor
meva_ Busraerrr aynen bugün 5+4 günlük oldu dün akşam gittim kendisi söyledi şükür kesemiz gözuktu normal dedi ama biraz ters konuştu soru sormamı istemedi benimde Koreli’m bozuldu haliyle
Sldysf Bende 4 haftalık hamileyim bugunkü bhcg 1580 karından bakıldığında kese görünür mü sizce anneler
Sencer60 Sldysf cnm ben 4+ 2 de kese görünmüştü. Beta 4652 ydi sali günü gidicem bakalim kalp atisi olacakmı. Normal karindan usg ile görünmüştü kese 0.44 mm di.umarim hersey guzel olur. İlk gebelik kalp atisi olmayinca almislardi simdi ise tedirgib oluyot insan
Sldysf Sencer60 senle aynı durumdayız 8 ay önce bnmde Bi kaybım var ondan bu kdr tedirginim rabbim bu sefer sağlıkla bize bağışlasın inşallah ❤️
Mucizem00 meva_ canım benım 4 buçuk haftada hiç gözükmemişti 5. Hafta doktor dedi baya iyi gelişmiş büyümüş kesen dedi, seninkisi normal bebgim üzülme doktor bana haftanı önden takıp ediyorsun demişti senınki norml