Imcea Bugün doktor kontrolüm vardı Demir ilacı miğde şurubu ve d vitamini yazdı Sorum şu demir ilacına baktığım da içinde folik asitte var.ben normalde de folik asit kullanmiyorum bir zararı olur mu acaba.. ilaç ismi GynoTardyferon
cokbilmismom Imcea folik asit kullanmanız çok önemli zaten neden kullanmıyorsunuz yeteri kdar besinlerden aldığınızı düşünüyormusunuz. Haftanızda çok erken kullanmamanız hata
Aydan1207 Değerleriniz çok düşük olduğu için doktorunuz vermiş olabilir, aklınız takılıyorsa farklı bi doktora da sonuçlarınızı gösterin
Imcea cokbilmismom ben kullanmiycam demedim Sadece demir ilacinda da folik asit var normalde de kullanıyorum fazla yüklenme olmaz mı diye düşündüm
Imcea Klavye cokbilmismom orda klavye mağduru olmuşum folik asit zaten kullanıyorum yazicaktim yanlış yazmışım