Yaprakdokumuseverr nur6565 emzirirken bol su tükettim hafif beslendim tatlı vs yemedim 6 ay sonra da diyetisyene başlamıştım sonra da spor. Tüm kilolarımı verdim
poyrazin_annesi28 nur6565 Kendiliğinden gidiyo yavaş yavaş hiç bişey yapmadım. Emziriyorum çok acikiyorum. Bol su iç bide bol hareket. Orayı burayı topla derken spor gibi oluyo. Çok yenisin. Benim daha 4 kilom var vermem gereken 🥹 6 ayligiz
nur6565 Aaa122 benim aşırı ödemim vardı normal doğum planlarken acil sezeyana alındım 95 le girdim on gün sonra 88 e düştüm 2 ay oldu hâlâ 88 im
Aaa122 nur6565 anladım bende 1. Doğumum da eve geldiğim de 7 kilom gitmişti sonra hep ayrı kaldım diyetisyene gitmiştim direnç kilosunu amca diyetisyenle kırmkstım