Derin-derya09 Gebelik şekeri olup çalışanlar zor oluyor mu ? Ben sürekli ayakta ve aktif olduğum için çok yoruluyorum simdi diyette yapacagim daha da zor olacak sizler nasıl çalışabiliyor musunuz ?