066 Bebıslıler yakmıstırda hamıle arkadaşlarım sızde durumlar nedir Ankara bır anda soğudu 2 gündür akşamları donuyoruz resmen bende bugün oturma odasını yaktım gectım vallaha ısıtamıyprum asla kendımı 🤪
Derin-derya09 066 ben aydındayim buralar dahi soğuk ve yakılır bende yakmadım ama klima ile ısınmaya çalışıyorum
Minikperi 066 Ankaraya pazar günü kar geliyor 😅 biz Kuzey Ankaradayız burası geceleri çok soğuk. Gece yakıyoruz ama gündüzde gerek olmuyor ☺️🌸
SeydaaYlmz 066 bizde Ankaradayız 1 ay olcak nerdeyse yakıyoruz iki kızım var 2.5 3.5 yaşlarında hava bi soğumaya başladı hemen bronşit oldular ekimin başında o zamandan beri yakıyoruz
gzdehlal-36 066 Mardin’deyim evim büyük ve kuzeye bakıyor buz gibi. Bizimki ortak old için yalamıyorum tek olsa kesin yakardım valla 2 gündür akşamları 3 4 saat yakmaya başladılarda az ısınıyoruz şükür
066 Minikperi bende mavıgolun ordayım balkon kapıları bozuk hep soğuk geliyor kuzey cephe güneş hıc görmüyor ev resmen bugün hbırqz açtım oturma odasını az ısınayım kapatacağım