Kubra00111 Kızlar ne durumdasniz grip oldum iki defadır aferin hap içiyorum bir etkisi olur mu aşırı ağır atlatiyorum kasıklarim ağrıyor belim ortadan ikiye ayrılacak gibi ağrıyor
Merve-metin Kubra00111 bat 15-18 arası en geç yarın adet olmam lazım ama hiç belirti yok adet veya gebeliğe dair bakalım kısmet artık bu ay tam değerlendirme olmadı pek umudum yok inşallah güzel haberler alacağımız ay olur benim tek umudum geçen aydan 😂 gecikme olursa test yapacam
Merve-metin Pamiramsi olsun umudunu hemen kaybetme geç döllenme olmuş olabilir adet olana kadar umut vardır
gamzeengin Bat 19u gösteriyor. Test negatif çıktı, yarın ilk idrarla tekrardan yapacağım. Fazlaca belirtim var gibi psikolojik mi değil mi bilemiyorum 🥺
Kubra00111 gamzeengin ben artık adetim gecikmeden test yapmayacagim çok hevesle kaçıncı testi yaptım o tek çizgiyi görmek istemiyorum artık
bade-06-bade Kızlar bat 23 son dört gündür nerdeyse aşırı derecede mide şişkinliği yaşıyorum bunun gibi belirti yaşayıp gebe olan var mı. Ona göre test yapmayı düşünüyorum.