Kızlar dün adet olacakmışım gibiydi kasıklarım ardından sabah kalktım baktım acık kırmızı sulu kan gördüm hemen doktora gittim hamd olsun kalp atışını duyduk doktor bir önceki muayene göre büyümüşte dedi ama kanama bizim sevmediğimiz durum risk demek dedi zaten bir önceki gebeliğimde düşük olmuştu kalbi durmuştu şuan progestana devam ediyorum ama kahverengi kanamamda var korkuyorum ben gibi olan var mı