Suhedammss evet beslenmene çok dikkat etmelisin ben alarm kurdum hep kendime bisürü hatırlatıcı yaptım benim iki buçuk hafta girmişti araya çok şükür kapattık arayı
Her sabah dokuzda kahvaltı yaptım iki yumurta haşlanmış kaşar beyaz peynir zeytin tahin pekmez bir bardak süt nesguikli içtim ben
Sonra sola dönüp yattım bunu kesin yapman lazım her yemekten sonra sola dön yat bebeğe daha hızlı ulaşıyormuş besinler
11-12 gibi 4-5 tane ceviz
13-14 gibi öğle yemeği yeşil mercimek bir hafta bunu yedim öğlenleri diyebilirim
Sonra yine sola dön yat
Sonra ara öğün bol bol meyve mandalina portakal deveci armudu havuç
Akşam 5 gibi akşam yemeği mutlaka ıspanak tavuk et bu tarz yap bir hafta boyunca imkanın var ise
Sonra yine sola dön yat her yedik içtikten sonra yani
Akşamları yatarken bir bardak kefiri muzla karıştırıp blenderden geçiriyorum içiyorum yatarken
Bol su iç bide tabiki
İnşallah toplarsın senin çok değil aradaki mesafe bir hafta oynaması çok çok normal bu şekilde sende dikkat et mutlaka üç öğün ye yemeklerini ara öğünleri ihmal etme
Kavun da iyi geliyormuş bebeğe bilgin olsun
Bide stresten kesinlikle uzak dur on gün boyunca sadece ağladım ben her şeye çok stres olmuştum doktor çok korkutmuştu ama düzeldi çok şükür
Bide 10 gün hiçbir yere çıkmadım hala daha çıkmıyorum çok fazla evim çok merdivenli asansör yok doktor kendini çok yorma demişti dinlen bol bol demişti