Öncelikle bu bilimsel bir şey değil tamamen kendi tecrübelerimle ve doktor onaylı bir şekilde sizlerle paylaşmak isterim😇
Biliyorsunuz hepimizin isteidgi şey bebeğimizin sağlıklı bir şekilde kilo alması. Benim de hamileyken yaptığım şeyleri size tavsiye vermek isterim💜
Öncelikle size ıspanak tavsiye ederim ben hamileyken bol bol yerdim ve gerçekten bebeğin gelişim ve kilosuna çok faydası oldu. Üstelik hamilelikte en çok kaybettiğimiz demir açısından da zengin hem bebeğin hemde kendi sağliginiz için mutlaka tavsiye ederim. Ama yiyebileceğiniz kadar yapın ikinci kere ısıtmayin. O şekilde tehlikeli olur🌷
Yumurta. Kesinlikle, kesinlikle tavsiye ediyorum. Alerjiniz yoksa bol bol yiyin. Ama haşlama daha sağlıklı. Diğer şekilde yağda pek tavsiye etmem. Ancak ıspanaklı Yumurta derseniz tam bir atom derim 😇
Son olarak muz ve avokado. Muzu fazla kaçırmayın derim sonra kabızlık sorun olabilir 🥲. Ama avokado tam bir kilo aldırma yardımcısı. Yok böyle bir şey 🥑🤌
Benim bu şekilde sizin de varsa hamiş annelere tavsiye bırakabilirsiniz🥰⬇️