Selam. Hamilelikte ve normal dogumdan sonra bir cok annenin sorunu hemoroid. Ondan dolayi post acmak istedim bilgilenmemiz icin. Mesela, dogumuna az kalan hamilelerde son aylarda küçük şişkinlik oluyor geciyor. Direkt hep kalmiyor. Bazilarinda hemoroid var normal dogum yapiyor. Bazilarinda bir şey yok dogumda çıkıyor. Siz de kendi bilgilerinizi yazip diger üyelere yardimci olursaniz sevinirim :)