BbuketK Kızlaar 32 haftalığız biraz gülünç olucak ama saçlarımı kestirmek istiyorum bazılar hamileyken saç kesimi bebeğin ömrünü kısaltır gibi hurafeler söylüyo inanmasam da kestiren varmı merak ediyorum 🙈(birazcık korkuyor olabilirim ama ) 😁🥰
Pamuk BbuketK Müslüman olarak kadere ve kazaya inanıyoruz. Sizce Allahin yazdığı kaderi biçtiği ömrü(ana rahmine düşmeden) saç etkiler mi?
Masal-10 BbuketK Hurafede olsa aklımı kurcalamasın Allah korusun birşey olursa buna bağlamıyım diye bende kestirmedim :)
Buseerdem1 BbuketK ilk 3 ay içinde kestirdim tam ne zamandı bilmiyorum ama hemde omzumda kestirmistim
BbuketK Pamuk tabiki etkilemez ama bebeğim zor oldu daha bi kez de düşük yaptım inanın çekincem bundan yada korkum bilmiyorum 😔
BirBusra0 @BbuketK Ben 3 aylıktım saçlarım uzundu dayanamadım çok dökülüyordu kestim. Bu tarz kötü düşünceleri aklınıza getirmeyerek ve dua okuyarak kesebilirsiniz. Bu çok insani bir şey.
Pamuk BbuketK 13 sene hamile kalamadım.Sonra bebeğimi kaybettim 17. Haftada.Ama bunda kestirdim kötü düşünmeyin.
BbuketK Pamuk haklısınız inşallah sağlıkla bir avazda kavuşuruz bebişlerimize içimi rahatlattınız teşekkür edrrim 🙏🏻🩷
BbuketK Masal-10 sanırım bende ondan korktuğum için cesaret edemedim çünkü nekadar inanmasakta kötü şeyler yaşadığımızda hurafeler aklımıza geliyor ve keşke yapmasaydım diyoruz aslında kendimizi suçlamak için bi bahane bu 😁
Masal-10 BbuketK İlk bebeğimi kaybettim Allah kimseye yaşatmasın yine bile kendimi suçladım benim yüzümden mi diye o yüzden hurafede olsa cesaret edemedim inan ki kestiren arkadaşlar var tabi saygı duyuyorum ama benim kendimce olan birşey :)
ISILTAN BbuketK Ya tabi ki söylentidir :) Allahın verdiği ömür bizim saçlarımıza göre değil ya ama işte ben korkmuştum belki çok zor bir hamilelik geçirdiğimdendi :)
BbuketK Masal-10 aminn inşallahh çok üzüldüm rabbim cennetinde kavuştursun 🙏🏻 bende düşük yaptım buda zor oldu oda zor olmuştu onun için bu korku telaş galiba yani inancımız tam tabiki ama işte hani derler ya biz önlemimizi alalım gerisini rabbim halleder diye ben hep öyle yaptım galiba 🤷♀️
BbuketK ISILTAN olabilir canım birde riske atmamak hiç bişekilde bizimkisi zor günler geçirdiğimiz için galiba