Derinnmom Kızlar ya 26+4 haftalık olduk bi kaç gündür ilk zamanlarda ki gibi mide bulantısı baş ağrısı halsizlik ve ağızda çok tükürük olayı başladı ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ böyle olan var mı yani normal mi bu çünkü başa sarmak istemiyorum korkuyorum 🥹
Zulalg Derinnmom bebiş mideye baskı yapıyor artık bende 33. Haftadayım ilk baştaki şeyler geçmemişken yeniden başa dönmüş gibi yoğun yaşıyorum mide sıkıntılarını
Beyhantugrul Derinnmom ilk 4 aya geri döndük sanki 25 haftalık suan sabahları bulantım oluyor yine ama demir hapına bağlıyorum ben sizdeyse öyle olabilir
Derinnmom Beyhantugrul bende kullanıyorum acaba ondan mı? Ama ben bayadır kullanıyorum bende hiç bulantı yapmadı
Zulalg Derinnmom yapacak hiç bişey yok bulantı için prilam içiyorum metpamid içiyorum. Yanma için gaviscon, lansor ama geçirmiyor ne bulantıyı ne bişeyi. Gerekli durumda zofer içiyorum artık günde 5 ten fazla kusunca🥹 idare etcez