Filizsmh Ellerimde ve ayaklarımda ödem olduğu için doktorum bazı tahliller istedi idrarda protein çok yüksek çıktı ama tansiyonum 130/80lerde yüksek değil doktor preeklampsiden şüpheleniyor 24 saatlik idrarda istedi stres oldum yaşayan varmı? Ne yaptınız?
Eih92 Filizsmh ben yaşadım cnm 25 haftalık erken Doğum yaptım bebeğim iki gün yaşadı ödem protein kaçağı ani kilo artışı sonrası help sendromu oldu
Ysn Filizsmh cnm riske atma doğum iste bu çok illet bisey bende bu yüzden bebeğimi kaybettim lütfen riske girme doğum yapsan premature sayılmıyor
Eih92 Filizsmh o dönemde oldu zaten oldu diye daha fazla bebeği de tutamadılar protein kaçağı tek başına dogumu gerektirmiyor ama tansiyon önemli çıktığı an alıyorlar hemen
Eih92 Filizsmh o dönemde oldu zaten oldu diye daha fazla bebeği de tutamadılar protein kaçağı tek başına dogumu gerektirmiyor ama tansiyon önemli çıktığı an alıyorlar hemen
Filizsmh Ysn bana kalsa bugün Doğum yapacağım ama doktor tekrar 24 saatlik protein kaçağı tahlili istedi yarın toplamaya başlayıp Pazar çıkacak sonuç ve bende bu sürede ister istemez stres oldum ya bişey olursa diye