ozlemoby 26. Hafta itibariyle tüm ölçümleri 3 hafta kadar geriden ölçülen, suyun sınırda erken doğum riski var, ciğer geliştirici yapalım falan filan denilen, 1 kimyasal gebelik sonrası 8 sene sonra kavuştuğum kızım şuan 3 aylık yanımda yatıyor elhamdülillah 😇 doktorum hep zayıf ama sağlıklı bir bebek korkma demişti. Dediği gibi oldu çok şükür ♥️ kan akımı, suyu, nst vs normalse asla korkmayın 😊