Selam anneler, bebeğim iki aydır normal doğum pozisyonunda ve hiçbir problemimiz yoktu ikimizde de önceki hafta kordon dolanmış boynuna doktor kurtulur sıkıntı olmaz dedi ama bu haftaki kontrolde iki kordon olmuş normal doğum riskli olur seni sezeryana alalım dedi. Normal doğum bekliyordum üzüldüm biraz herşey normal giderken böyle oldu. Biraz da rahatladım belki dayanamazdım bunda da var bir hayır diyorum Allah’tan sağlıklı sonuçta haftaya cuma için kararlaştırdık bol bol dua edin. Rabbim tüm annelere kolaylık versin çok korkuyorum 🥺