Yelizhas Cnuryasar çalışan isen sgkan varsa 550 tl ödüyorsun çalışan değilsen eşinden de yararlanarak 550₺ ödüyorsun
Sayrkann Cnuryasar mesela doğum ücretini şimdi ödüyorsun . Ocaktan sonra zam geldiğinde etkilenmiyorsun ödemiş oluyorsun . Ocaktan önce de zam gelebilir belli olmaz ama ben şimdiden ödedim
Sayrkann Cnuryasar aynen canım en azından kafam rahat ödemiş oldum sadece sezeryan günümü alıp gidcegim