Geçmiş olsun öncelikle umarım önemli bir şey değildir , yerleşme kanaması da olabilir lekelenmeniz bazen oluyor eğer rengi koyulaşır ve devam ederse doktorunuza bilgi verin mutlaka ben yaşamadım ama yaşayan anneler çok, bu tarz kanamalara genel de bebeğin rahme yerleşme kanaması diyorlar.. size tavsiyem bol bol yatmanız yatıp dinlenmeniz ağır kaldırmamanız stresten ise olabildiğince uzak durmanız.. bol su içmeniz istirahatle geçecektir bu durum korkmayın.. sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah