anonimm1907 canım ben geçen hafta cuma günü bir günde üç defa çatı muanesi oldum. Bugüne kadar ne kanamam oldu ne de acilmam ne suyum geldi ne başka bişey . Zor muydu dersen de çok kolay diyemem ama bak en fazla 10 sn sürüyor jelle yapıyor zaten doktor daha kolay oluyor