hatiisss Merve5855 38. Haftada olduğum için kontrolleri sıklaştırdı doktorum o yüzden haftada 1 defa giriyorum nts ye doğum ücreti de 18.300
Merve5855 Anladım Allah kolaylık versin 🙂bende 35.haftadayım daha girmedim nst ye birkaç gün sonra giriricem sanırım .
gamzee07 bende özele gidiyorum ama hiç vermiyorum ücreti şaşırdım verdiğinize bende Akdeniz şifa gidiyorum 😳