12 haftalıkken özeldeki doktorum erkek demişti yanılmıyorsam. Bugün 16+2 farklı bir doktora gitmiştim devlette oda erkek dedi ☺😇 Allah iki meyvesinden de tattırdı çok şükür Allah isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah 🥰 Nisan anneleri yorumda bilgi alışverişi hazırlıklar hakkında sohbete bekleniyorsunuz 😍😄