Kızlar merhaba🥲 Pazartesi günü nst de 80 100 e vuran sancılar varmış fakat düzensizdi, doktorum bir şey demedi sancın var vs diye bende hissetmedim hiç. Dün tekrar nst istedi fakat hiç sancım çıkmadı. Dün gece uykumdan uyandıran bel ağrısı ve sol kasıkta batmalar yaşadım, ama şiddetli batma yatarken dönsem de asla geçmedi. Ayağa kalkıp yürüyünce rahatladım 1 dakika falan sürdü 2 kere uyandım gece. Bunlar yalancı sancılar mı? Doktoruma yazmadım pazartesi kontrolüm var zaten diye, sizlere danışmak istedim🫶🏼 36+3 haftalığım🌸 Benim 2 aya yakındır çok baskım var dönerken, yatarken, yürürken doktorum hep bebek doğum yoluna girdiği için açılma oluyor bu yüzden dedi.