Derin-derya09 50lik yükleme için evet baya yüksek, 100lük yapıp emin olmaya gerek duymazlar büyük ihtimalle direkt endoktrine gönderirler onlar da diyet ve egzersiz verir ,şeker ölçüm cihazı aldırır ve size bu diyete uyup şeker ölçümü yapmanızı isterler ,eğer diyetle ve egzersizle sınırlar içinde çıkarsa böyle devam ,eğer düşmezse diyet artı egzersize insülin yazacaklar ve öyle devam edeceksiniz. Ben de 2 haftadir gebelik şekerine uyum sağlamaya çalışıyorum.