matmazellayy Yesim0722 Benimde randevum var bugün dua edin bende duyayım ☺️ maşaAllah bebişinizee sağlıkla gelsin
matmazellayy Yesim0722 Ben 5. Haftada keseyi gördüm doktorum 2 hafta sonra gel dedi şuan 7+4 haftalığım
Yesim0722 matmazellayy ooo kocaman olmuş sizinki.. Umarım siz de duyarsınız. Gönlünüze göre olsun dilerim 🙏
matmazellayy Yesim0722 Umarım çok sağolun hayırla büyüsün bebişlerimiz biraz da tedirginim ya duyamazsam diye