Merhabalar ben 3 senedir çarpıntısı olan biriyim. 5 aylık hamileyim. Hamile kalmadan 5 ay öncesinde de ilacı kullanmayı bırakmıştım fakat şuanda çok ciddetli çarpıntılarım olmaya başladı doktara gittim ritim bozukluğuda oluşmuş ilacımı tekrar kullabileceği söyledi. 2 gündür çok mecbur kalarak kullanıyorum ama içim hiç rahat değil kullanan var mı acaba :((