Adenela dnzasl ilk yaptığım test normal testi silik çıktı sonra erken test yaptım onda belirgin çıkınca kan verdim
Sennnnnnn dnzasl canim hayırlı uğurlu olsun Perşembe günü bat günüm gecikirsem yapicam sol taraf yumurtaligim da ağrı var inanılmaz derecede bugün kahve rengi leke geldi belim çok ağrıyor bekliyorum daha
Adenela Sevvalll42 ilk çizgi silik çıktı bende evde sadece normal test vardı yaptım silik çıkınca erken test aldım onda da belirgin çıktı.
Sevvalll42 Ceku00 adetime 8 gün kala yani dün kan verdim çıkmadı herkes daha erken diyo ama bilmiyorum doktora sordum doktorda dediki o senin ne zaman ilişkiye girdiğine bağlı dedi
Ceku00 Sevvalll42 yani garanti olması açısından adeti beklemek lazım benim de bat a 9 gün var zor sabrediyorum 😅
Sevvalll42 Ceku00 hiç sorma sürekli test yapıyorum çıkmıycağını bildiğim halde varsada daha erken çünkü
Birbebekumudu Bende cuma günü kan verdim 0.2 idi dün ve bugün bir gebenin günlüğü diye bir kadın var ebru hanım onun kaset testinden yaptım dün silik çıktı bugün daha belirgin çıktı ama erken gebelik testi negatif çıktı anlamadım